Liker ikke å ikke være engasjert! 

Jeg føler så på det at jeg ikke er engasjert i dere, mine medbloggere om dagen. Det er liksom bare en liten halvtime på morgenen og kvelden jeg er innom blogg for tiden. Jeg prøver å lese mine faste, men tiden strekker ikke helt til om dagen. Jeg skal skrive en liten oppdatering på hva som skjer her i morgen og håper å lese meg litt opp i morgen tidlig.  

 

Liker ikke å ikke være engasjert! 

 

Jeg liker engasjement på min blogg og VET at det betyr noe, så jeg liker også å kommunisere med dere. Så beklager fraværet på kommentering, jeg kommer sterkere tilbake med det. Håper alle har det bra og koser seg i påsken, det gjør jeg også på en måte. Ha en god natt og klem til dere 🤗

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

6 kommentarer
    1. Kjenner igjen det der, ass! I mitt tilfelle, er det jo som regel jobben som er årsaken, både fordi jeg jobber ettermiddager og kvelder og fordi arbeidsmengden varierer ganske kraftig..
      Sånn som nå i påsken, så får jeg knapt tid til et innlegg på egen blogg, og det er ikke noe kult når jeg ikke får besøkt andre på dagevis.. Men sånn er det nok for de fleste av oss. – Og det kommer ikke noe godt ut av å føle på et press, for å lese bør virkelig være ene og alene lystbetont.. 😉

      1. Det er nok helt normalt, liker det bare ikke. Jeg liker å lese blogger og når jeg først leser så liker jeg også å gi “lyd” fra meg at jeg har lest. Og det er det jeg føler på, at jeg ikke har hatt tid til i den seneste tiden. Som du sier, så får jeg knapt nok tid til innlegg denne påsken jeg også og jeg gleder meg til å komme tilbake til egne rutiner på blogg ❤

    2. Synes ikke man skal trenge å unnskylde seg for sånt 😘Man har forskjellige jobber og/eller sysler som gjør at man ikke rekker innimellom. Og det bør være “lov”, så folk ikke trenger å fly rundt med dårlig samvittighet 🥴Kos deg med det du holder på med 😘

      1. Jeg er helt enig med deg, men føles bedre å fortelle at jeg overser ikke, har bare dårlig med fritid for øyeblikket ❤❤ Den samvittigheten min skulle jeg ønske tok seg en ferie også hehe, men det er ABSOLUTT “lov” å ikke rekke alt hele tiden. Kos deg masse du også kjære deg 🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg