Liker ikke sånne uforutsette ting som det

Fra i fjor da alt var i orden

Vi er vant med at vi hvert år må skifte noe rør osv, men nå sprakk lokket på sandfilteret vårt og selvfølgelig har den typen gått ut av produksjon. Noe som betyr at vi må kjøpe hele greia ny, det er var ikke helt beregnet riktig enda. Vi vet jo at enkelte deler må byttes ut med tid og stund, men den tiden var i utgangspunktet ikke nå. Men skal det bades, så må det gjøres! Liker ikke sånne uforutsette ting som det, det gjør meg i dårlig humør. Men, det er ikke så mye man kan få gjort med det nå likevel, det er som det er. Heldigvis så har vi noen dyktige mennesker på bassengutstyr som hjelper oss med svar på alt vi lurer på og har en service som fortjener terningkast 6. Så nå vet vi hva vi trenger og hvilken type osv. Det er jo veldig positivt må jeg si.

 

Setningen min i innlegget i går lød: “Vel, i dag måtte vi flere ganger bruke setningen det ordner seg”! Sprekk i rør ved tilkobling til bassenget, ikke bare et rør vi kan bytte. Det betyr at hele sandfilteret må byttes, men det ordner seg. Rune har puttet rør i rør og slangeklemmer overalt, så håper vi at det holder for i år ihvertfall. TVI TVI! Vi håpet og hadde troen, men det holdt ikke gitt!

 

Jaja, sola skinner innimellom nå så det er jo en bra ting og i dag har jeg fått min første dose med vaksine. Alternativet uten fristet meg ikke så den takket jeg ja til, nå har jeg hatt angst for denne coronaen lenge nok. Så får vi bare satse på lite bivirkninger bortsett fra at armen verker skikkelig allerede. Nå er det langhelg og det skal bli deilig, late morgener (drømmer om det ihvertfall) sene frokoster (det skjer hver dag) og sene kvelder. Altså med andre ord så er alt som vanlig bortsett fra at alarmen kan slåes av. Men det er hyggelig å ha hele gjengen hjemme hver dag, det liker jeg. 17 mai er ferdig planlagt og ingen regn i sikte (hva er det med meg og det været)! Håper dere har fine dager og skal kose dere masse på fridagen i morgen.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer
    1. For en drømmehage du ser ut til å ha. Veldig kjedelig med utbytting av deler, men det ser ut til å være verdt det 😊

      1. Ja den er virkelig en drøm som har gått i oppfyllelse ♥️ Mye hard jobbing, men så verdt hver eneste skrue 🙂 ja man må jo regne med litt utbytting innimellom, men kjedelig 😔

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg