Linda forteller meg 5 positive og 5 negative sider ved meg…

Denne gangen blir dette innlegget med en litt ny vri, da punktene ikke kommer fra meg, men fra Linda (min beste venninne).Kanskje jeg har flere sider ved meg enn jeg selv er klar over og kanskje jeg får vite noe jeg kanskje burde gjøre noe med. Så dette blir moro for meg å høre også for vi sitter sammen, så jeg får det rett fra hennes munn.

Positive sider

  1. Du er veldig gavmild og veldig snill. (Åh 😍)
  2. Du kan være morsom, veldig livat og utadvendt.(Man må by på sæ sjæl)
  3. Har du 2 iskaffe av alle ting og ikke får kjøpt flere, så deler du likevel. Det er det ikke alle som gjør.
  4. Du er veldig gjestfri, liker å ha folk rundt deg og er veldig familiekjær.
  5. Du er veldig omtenksom, kanskje litt for mye innimellom..da du kan bry deg om ting som skjer med folk som du kanskje bare vet hvem er.

Dette var veldig koselig for meg å høre, gode ord som varmer mitt hjerte ❤ men nå beveger vi oss over på den mer negative siden, og nå blir jeg litt nervøs. Hvordan oppfatter hun meg der tro?

Negative sider

  1. Litt for sta innimellom, om du har bestemt deg for at en ting skal være på din måte, så SKAL det være på din måte uansett hva jeg sier. Så da gir jeg egentlig opp og lar deg få det slik du vil ha det… Selv om du 6 mnd senere kan innse at jeg faktisk hadde et poeng (oops, sta jeg?? nææææ.. trenger litt tid på meg vettu)
  2. Du vil gjerne ha oppmerksomhet og et eksempel på det er at hvis du feks har slått deg og du forteller meg om hvor vondt det var og jeg svarer jaja, det gikk jo bra. Så er du ikke fornøyd med det, for du vil gjerne at jeg skal syns skikkelig synd på deg og at jeg skal SI DET hehe.( ja, jeg trenger sympati)
  3. Du er veldig flink å be andre å gjøre ting for deg.. Kan du hente det til meg? Eller kan du gi meg det? Gidder du å? Selv om at du faktisk har blitt litt bedre på å gjøre det selv. (Jammen…….. 🤦‍♀️)
  4. Når noe plager deg med Rune, så kan det ofte gå utover meg i stedet hvis du ikke snakker med han om det.(Enklest å ta det med deg, da slipper jeg det hjemme 🙃)
  5. Du har dårlig selvtillit uten grunn. Slutt med det, det er fullstendig unødvendig. (kan’ke no’ for det)

Det var veldig hyggelig å få høre slike positive ting om meg. Det var også nyttig med de negative, jeg er vel klar over de fleste punktene der. Og det beste med alt var at det tok faktisk et par timer for henne å komme opp med de negative sidene og DET er jo positivt. Takk for en koselig prat Linda ❤
signature-fonts

 

7 kommentarer

Siste innlegg