Litt av hvert på en lørdag

Her i huset har vi nesten akkurat stått opp, det kan du kanskje se på det IKKE børsta håret. (innen jeg får lagt ut dette så er det vel lenge siden vi sto opp) Men samme det, lørdag morgen er det uansett. I går når vi var litt rundt omkring så la jeg jo merke til at det var kommet frem masse juleting, jeg orker ikke engang si at det er litt tidlig for det tenker jeg egentlig hvert år. Forskjellen er at i år synes jeg det er ekstra koselig at den julefølelsen begynner litt tidlig.

 

Mitt aller største ønske for juleværet i år er at det snør tykke snøflak på julaften.

 

Det er jo kun når man er ute i butikkene man føler den, for her hjemme drøyer vi det jo så klart MYE lenger. Det er bare for meg og andre å holde seg hjemme om det er et problem med tidlige dekorasjoner og juleting i butikkene, verre enn det er det jo ikke. Jeg syns det er koselig og det gir meg et kick in the ass til å starte med julegaver ihvertfall, for jeg har fortsatt ikke kommet lenger enn innkjøp av noen få.

I dag er planen at vi først og fremst skal pakke ned alt av dvd’er og hvis jeg får bestemme så kommer de aldri opp i hyllene igjen. Er det mulig å ha så mange filmer, han har alt fra a-å. Jeg foreslo at vi kunne kaste dem, og jeg tror vel kanskje at blikket jeg fikk da ikke hadde vært noe verre enn hvis jeg sa at huset skal rives eller noe. Så i esker og opp på loftet med dem.

 

Kryss fingrene for oss og at de setter i gang snart, i våre øyne så er det jo tørket der nede 

 

Jeg har liksom en følelse i meg som sier at det var noe annet også som vi skulle i dag, men det er helt borte fra tanken. Kan jo hende det dukker opp litt senere utover dagen. På mandag har jeg planer om å ringe vår kontaktperson ang kjelleren å høre om de har noe tidsperspektiv på når planen er å bygge opp igjen. Det er bare så viktig at det er ferdig til jul.

Håper dere får en fin lørdag, det skal nemlig vi ha 🤞

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg