Litt forarbeid er alltid smart

I dag så går jeg bare rundt å rydder, tørker litt støv og pusler. Jeg fikk sånn skikkelig verk i ryggen i sta, så jeg venter fortsatt på at smertestillende skal kicke inn så jeg får gjort mer. Det er godt å få litt frisk luft og duft inn i huset, det er så god følelse. Prøver også å få gått igjennom ting og tang, slik at jeg er klar når container kommer. Vi tenker at vi venter til den som allerede står her er fjernet før vi begynner. Men litt forarbeid er alltid smart.

 

I dag så skal vi til mamma på fårikål og det skal jammen meg bli godt, det passer meg utmerket å slippe å lage middag i dag. 

 

I går så startet endelig skal vi danse igjen på tv2, det programmet er så utrolig koselig. Vi har allerede funnet våre favoritter, og som alltid heier vi litt ekstra på en hver og noen felles. Og vi har en mening om alle, vi tror at i år vil alle deltagerne kunne utvikle seg kraftig på dansegulvet.Vi ser potensiale i dem alle og gleder oss til fortsettelsen. Dette blir spennende som alltid. Sånn med tanke på tvkvelder så er høsten definitivt best. Da ser tilogmed jeg litt på tv, ikke dårlig.Håper deres helg har vært fin og at dere har en fin søndag ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg