Litt glitter på, så blir det perfekt!

Mange gode grunner til å smile denne morgenen, har sovi i syv og en halv time i natt, sola skinner og det er lørdag. Det er kjempe kaldt, men sola kommer jo til å varme opp utover dagen så da er det jo greit. Rune er i full sving med motorsaga, han skal ut på oppdrag i dag og akkurat det tror jeg han gleder seg til. Han har ihvertfall vært klar siden 05.30, ivrig haha. Jeg for min del skal også gjøre noe jeg gleder meg til i dag, så denne dagen blir en fin dag.

 

Jeg elsker dager med glitter på.

 

Må bare rydde litt sånn at det er fint når jeg kommer hjem igjen etterpå, liker ikke å ha det hengende over meg som en arbeidsoppgave senere. I dag skal det lages maggie juisy kylling med noe godt tilbehør slik at mamma kan komme på en god middag. Nå har hun vært lenge i isolasjon pga corona, så da fortjener hun en god middag laget av andre enn seg selv. Det blir fint, har du noen koselige planer i dag?

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Det hørtes veldig fint ut med en dag “med glitter på”. Blir koselig for moren din å komme til ferdig middag <3. Her glitrer det også, dagen er etter den deilige innfallsmetoden. Nyt dagen på tvers og på langs. Klem <3

    2. Dette blir nok en fin dag ja 🙂 Jeg er på kafee, og har planer om å titte litt i butikker. Kjøper ikke så ofte noe, men titter mye 😀

    3. Glitter er glede. Alt blir så mye lysere da ♥
      Dagen din høres riktig fin og god ut.
      Her er dagen rolig, men vindfull. Om jeg går en liten tur vet jeg ikke enda. Men jeg må en tur i butikken. Det gleder jeg meg ikke til. Men ellers er dagen uten planer, og det synes jeg bare er godt.
      Ha en deilig lørdag ♥

    4. Å, så deilig med dager med glitter! 😀
      Tror det blir en sånn dag i dag 🥰

      Koselig at du tenker på moren din, og lager god mat til dere. Det skal jeg fortelle deg at vi “gamle” mødre setter stor pris på ☺️❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg