Litt om alt

I dag sto jeg opp halv åtte, det er jo så kjedelig på en søndag. Det er skikkelig nedtur når jeg ser på klokka, føler den er mer så er den ikke det. Jaja, det kunne vært verre. I går kveld så så jeg litt på serie og la meg i tolv tia, været har ikke akkurat vært noe å hoppe i taket for denne helgen. Det ser ut som at det skal snu litt fra i morgen av, så det blir bra. Sola gir energi og glade mennesker.

 

Sheriff (min chihuahua) er ikke helt i form i dag, han er dårlig i magen og virker uvel og sliten. Men han drikker godt og følger fortsatt etter meg uansett hvor jeg går. Jeg får så vondt i hjerte mitt når han ikke har det bra, spesielt med tanke på at han er ganske så gammel. Uff, en hverdag uten han kommer til å bli så forferdelig. Jeg vet jo at han ikke lever i mange mange år til.

Jeg vet ikke helt hva som har skjedd med meg denne sommeren, jeg har nesten ikke plantet noe som helst. Lysten var jo så på topp i mai/juni, men da skulle vi bare bli ferdig med snekkerier før jeg skulle sette igang. Jeg har plantet 2 blomster og kjøpt noen i ferdige ampler, men det er det. Skylder på været jeg, for jeg vet at lysten hadde vært så mye bedre med sol og varme.

 

Jeg har bestemt meg for å vente med å male resten av stua til neste uke, denne uken som kommer blir det alt for liten tid. Og jeg har ikke lyst å stressmale, da blir alt bare feil. Det samme gjelder garderoben nede, jeg må rett å slett utsette det, men jeg vet at jeg skal få det gjort. Jeg liker ikke at ting ikke skjer slik jeg har planlagt, men alt til sin tid tenker jeg.

Håper helgen deres har vært fin og fortsatt god ferie til alle som har det 🌻

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤
 

2 kommentarer
    1. Jeg sov til 7 og var strålende fornøyd, for jeg sover vanligvis bare til kl 5-6. Deilig langsoving i dag 😀 Gjort lite. Blogget litt, vært på cafe, ruslet litt, laget middag. Litt greit med sånne dager også. Nå blir det vel snart sol igjen 🙂 Ha en fin kveld Lene <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg