Litt om alt….

Mandagen etter en vellykket helg er bare en ny dag, null stress og ingen blåmandag og det er så utrolig godt. Denne uken skal jeg lage en babyshower kake, og det gleder jeg meg til da det er en liten stund siden jeg laget litt pynt osv. Jeg trives jo så godt med det så det gleder jeg meg til å begynne med etterpå. Jeg skal også bake litt andre ting denne uken og jeg skal til mamma å lage krumkaker. Det er en ting jeg aldri har gjort selv før, så det får mamma stå for med litt hjelp fra meg. Bilde er fra mills.no Jeg har planer om å bake litt serinakaker, litt pepperkaker, sjokoladeboller og noe som heter Sara Bernard. Hørt så mye positivt om sistnevnte, så det er vel på tide å prøve på den da. Jeg kunne også tenkt meg å laget kokosboller og sukkerflesk. Syns det er helt greit å lage alt dette når jeg vet at jeg ikke selv spiser det. For det kan bli LITT mye sukker på en måte. Men moro å prøve på ting jeg ikke har gjort før. Bilde fra komtilbords.no.I går så var jeg hos Rebekka i Larvik og fikk stripet håret og fikset litt opp i tuppene og det var så godt å få det freshet opp. Hun er veldig flink med både farger og saksen så jeg ble veldig fornøyd. Nå gjenstår bare å få fikset litt bryn så er jeg klar for jul. Rune burde vel kanskje også vært en tur innom frisøren, men det får vi ta en annen dag.
Gratulerer til Erik med seieren i Farmen, den fortjente du. Nå begynner også nervene og melde seg ang håndball vm. Krysser fingrene for seier hver gang fremover. Heia Norge 🥇 Ha en fin start på en ny uke, og gjør den til en bra uke.
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg