Litt selvpleie var godt….

I dag tenkte jeg at jeg skulle starte dagen med en maske og denne masken har jeg hatt liggende lenge. Men har aldri prøvd den, kun fordi jeg er pysete og var redd for å dra den av når det var tid for det. Var ikke noe mindre redd i dag, men hallo, litt må jeg tåle så da kjørte jeg på. Usikker på om jeg hadde tatt den riktig på også, så når den hadde tørket litt så kunne jeg putte brillene på å lese bakpå den, noe jeg burde gjort først. Ok, tatt litt mer på enn jeg skulle, hadde holdt lenge med t-sonen,jaja!Det ser ut som jeg har svart bart, noe jeg IKKE har.. fikk litt angst for det når jeg så bilde her, så måtte dobbeltsjekke hehe og var heldigvis bare søl.. Greit nok at jeg har bart, men vil ikke ha svart bart egentlig. Uansett, så var det tid for å dra av dette, gledet meg ikke til det da….Men det gikk bedre enn forventet, litt lugging var det jo og det burde det være også. Det er jo et tegn på at den den fungerer. Litt må man tåle da, sier jeg med skrekkslagne øyne hehe…Den var altså så utrolig god denne masken, huden ble myk og god, og hudormer ble borte… Nettopp slik en maske skal være, så denne skal jeg ta flere ganger. Så lite som skal til før man føler seg litt fresh.. ihvertfall i huden, så denne vil jeg anbefale videre. Sjansen for at dere alle har hørt om den og brukt den selv for lenge siden er jo der, jeg har jo tross alt hatt den en god stund..Dette var ihvertfall godt å få gjort, og det føles som det jobbes i huden enda, kanskje det er normalt, kanskje ikke.

Uansett, ha en knall dag

-Lene- 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg