Livet er egentlig ganske så bra om dagen

I går hadde jeg en skikkelig fin dag. Ble overrasket med besøk av min kjære kamerat og hans familie, jeg fikk endelig hilst på den minste gutten deres også som jeg ikke har fått sett siden han ble født og jammen meg er han 9 mnd nå. Det var også så koselig å se mitt lille fadderbarn igjen også, han har blitt så stor og det er så altfor lenge siden jeg så dem sist. Men denne coronaen har satt en stopper for at vi ikke har møttes på en stund.

 

Sommeren er her igjen og det er så utrolig varmt om dagen, utrolig deilig. Dyna er byttet ut med dynetrekk, så jeg har det godt og kjølig om nettene også. Livet er egentlig ganske så bra om dagen, og det er veldig deilig. Og ettersom jeg forstår så skal det fortsette en stund fremover og ikke noe er bedre enn det. 

 

Nå nærmer det seg høst og forhåpentligvis en ny frisørtur om ikke så lenge. Sommerfargen skal bli til høstfarge og jeg vil farge det mørkere i bunnen igjen slik som på bilde. Jeg trives veldig godt med det og liker det litt lunere på høst/vinterstid. Her om dagen klipte jeg det litt også og det kan hende jeg vil klippe det enda litt mer, jeg går veldig ofte med det opp i en topp så hvorfor ikke.

 

Ha en fin dag 🌸

honey-script-font

 

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg skal nå gå litt fast til frisør har jeg bestemt. Holde ved like en farge, klippe tupper jevnt. Få litt skikk på det 🙂 Det er ganske så deilig nå ja 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg