Livet er fint

Mandag og full rulle i kjelleren, lyden fra sag, hammer, spikerpistol osv er som den fineste sangen ever. Det er en god følelse å vite at nå går det bare en vei, og det er oppover. Og det som gjør det hele enda mye bedre er at det samme skjer i flere hus i nabolaget. Nå skal det snart bli en normal hverdag her igjen, og det tenker jeg alle gleder seg til.

 

I dag har jeg vært ute og gått litt i de fine høstfargene, og jeg kan ikke skjønne hva som skjer med at jeg glemte å ta bilder. Det bruker jo aldri å skje, merkelig! Nå må jeg skjerpe meg på det området, foto er jo noe av det beste jeg vet. Det har vært litt slik i det siste at jeg glemmer å knipse og jeg liker det ikke.

 

Livet er fint

 

I går så viet jeg hele min dag til familien min, vi koste oss med kortspill, gode samtaler og vi ble servert vafler av de minste i huset. Jeg lovet meg selv å ikke bruke tid på kontoret og det klarte jeg og overholde. Noen dager er det koselig å bruke tiden på andre ting. Og en søndag i ny og ne er det lov med sosiale media pause synes jeg.

 

I ettermiddag har jeg vært borte og siklet litt på nytt kjøkken, jeg tror jeg vet akkurat hvordan jeg ville hatt det. Det skjer jo ikke akkurat med det første, men kjekt å vite hvordan man vil ha det når tiden er inne for å bytte det. Stor øy er prioritet nr 1 i hvert fall, det er sikkert og visst. Men prosjekt kjøkken er IKKE billig, så ting tar tid.Ønsker dere en fin mandagskveld

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg