Livet forandrer seg

Jeg syns ikke det er så lett å huske alt mulig fra jeg var liten, men enkelte ting husker jeg veldig godt. Siden jeg bor her i huset jeg vokste opp i så kommer det ofte små filmsnutter foran meg fra vår tid som unge her hjemme. Jeg er jo ofte på kontoret mitt og dette var min søster’s rom. Innimellom så kan jeg se henne for meg her. Når jeg ser meg rundt kan jeg huske hvordan hun hadde det her inne også.

 

Det var ALLTID musikk på den lille kassettspilleren som var brun. Jeg husker at jeg var misunnelig på den. Rommet mitt er ikke slik det en gang var, det har vi gjort helt om, men jeg husker det godt likevel. Det er rart dette med minner og hvordan de plutselig bare dukker opp.

 

Jeg kan også huske at fra jeg var veldig liten så var jeg glad i å ha ting organisert. Jeg skrev lapp på hver eneste hylle i klesskapet mitt hvor det sto hva den hylla inneholdt. Og det beste jeg kunne gjøre var å rive ut alt fra skap for så å legge det pent inn igjen. Det liker jeg fortsatt og organiseringen har jeg tatt med meg videre i livet.

 

Livet forandrer seg og det er fortsatt så merkelig å tenke på at her har jeg tusla rundt som 2 åring. Jeg tror det var da huset var ferdig bygd og vi flytta inn. Her i dette huset skjuler det seg mange historier, skulle nesten ønske veggene kunne snakket. Tenk så moro det hadde vært å brukt en kveld til å høre på historier fra gamle dager. De glade historiene, de morsomme og de dype.

 

Det er nok noen som ikke hadde vært så gøy å høre på for det har nok vært en og annen dårlig dag her i huset også. Vi var tross alt 2 stae tenåringer her i en periode. Alle minner herfra er i hvert fall gode minner som jeg alltid får en påminnelse om i hverdagen. Og hver dag så skaper vi våre egne nye minner i akkurat det samme huset.

Ha en fin kveld

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
    1. Så heldig du er som har fått etablere deg barndomshjemmet! Har det vært ute av familien, for at du så kjøpte det tilbake, eller har du overtatt etter dine foreldre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg