Livet har ingen fjernkontroll

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, nå MÅ jeg bremse med iskaffen. Det er overhodet ikke sunt dette jeg driver med, og jeg kjenner at jeg blir bare mer og mer avhengig av å ha disse små boksene i kjøleskapet. Jeg skal sakte, men sikkert gå over til vanlig kaffe og denne gangen skal jeg klare å bli vant til det. Det finnes en mellomting liksom, må ikke ha ørten iskaffe om dagen. Så nå forbereder jeg meg til forandring.

 

Livet har ingen fjernkontroll. Jeg må reise meg og endre det selv!

 

I morgen tidlig skal jeg koke en kanne kaffe og starte dagen med det, jeg vet jo at jeg klarer og venne meg til det etter hvert. Jeg må bare holde ut til jeg kommer til punktet «etter hvert». Jeg er en veldig sta person og bruker jo egentlig å klare å nå de målene jeg setter meg, så jeg får ta frem staheten og få det til. Er det en ting som er sikkert så er det at jeg skal virkelig gå inn for det, og med den tanken så er jeg et godt stykke på vei.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg