Livet smiler! 

Nå har jeg vært alene hjemme siden lørdag morgen og det er på disse dagene jeg kjenner ekstra på det at jeg faktisk har noen. Godt å kjenne litt på savn etter den man er sammen med, godt å kjenne på at det ikke BARE er digg med noen dager alene. Litt sånn blanding faktisk, godt fordi jeg kan rydde, vaske OG det forblir slik.  

 

Kjipt fordi det er godt når han er hjemme. Jeg sover bedre når han er her og heldigvis er det sjeldent jeg må sove alene. Det å føle savnet etter noen når man vet med sikkerhet at den personen kommer tilbake etter noen få dager er jo egentlig en god følelse. Og ikke minst en god ting for oss som kjærester. 

 

Nå er det påskeferie her i huset og det tok ikke lange tia før han fant igjen påskeegget sitt og det ser ut som at han koser seg i sofaen med film og nam nam. KOSELIG! Liker det slik vi har det 💛 Livet smiler! 

Ha en god natt og en riktig god påske🐣

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

13 kommentarer

Siste innlegg