Lørdagen bare forsvant uten at jeg merket den..

Dagen i går føltes som denne bryggen, den var lang og det var kaldt overalt. Men, jeg fikk gjort ferdig kaken og rakk å få et par minutter avslapping før natta. Natten etter stressende dager sover jeg skikkelig dårlig og nettopp det gjorde jeg i natt. Våknet mange ganger, var oppe på do flere ganger (drakk litt mye vann/brus litt for sent i går). Skikkelig dum avgjørelse, men kan ikke være fornuftig bestandig heller.

 

Vaskerommet nede har ikke hatt besøk av meg på mange dager så i dag må jeg ta et skikkelig tak, kjekt å ha rene klær i skapet egentlig. Det skal det bli en forandring på i dag, jeg har bare rett og slett ikke hatt lyst til å sortere og vaske klær i det siste. Og Rune skjønner ikke denne sorteringa og vasker alt han kommer over i samme vask, så han har fått adgang forbudt der nede. Det var en periode vi hadde mye grått og rosa her i huset.

 

Lørdagen bare forsvant uten at jeg merket den og plutselig så er det søndag. What??

 

I dag er det 1.mars og heldigvis går det mot vår, så vi slipper og våkne til dette slapseværet som er nå. Men på den annen side så gir det meg bedre samvittighet til å sløve på sofaen når det er dårlig vær. Gleder meg til en avslappende dag som jeg skal nyte til det fulle og middagen får vi hos mamma i dag. Snilleste mammaen min, jeg liker å dra til henne på søndager og det har jeg alltid gjort.

 

Alt i alt så har helgen vært fin, men føler at den denne gangen gikk så altfor fort. Jeg ville gjerne vært mer sammen med alle enn jeg har vært disse dagene, men det får vi jo bare ta igjen. Håper deres fridag(er) har gjort dere godt, og jeg ønsker dere en fin søndag uansett hvordan du skal tilbringe den.

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

2 kommentarer
    1. Hadde en herlig lørdag, som jeg merket 😀 I dag blir mer en sløvedag, litt hodepine. Så flott bilde øverst. Den bryggen, vakkert! Vask? Jeg klarer ikke det med klær selv jeg….Jeg har jo TO ting som er hvitt liksom…Når og hvor skal de vaskes… Samme med NY turkis genser. Skal den vaskes alene? For å ikke smitte over på det andre fargete, og litt lyse. Eller skal den farges med det svarte, fordi DE ikke lider av litt turkis….Men den turkise genseren blir jo grå-turkis. Skjønner du problemet? Jeg trenger en liten vaske-opplæring 😀

      1. Så godt at du merket den <3 Ja den bryggen var bare vakkert, og fant bilde på unsplash. Jeg vasker alltid helt nye ting med farge alene første gangen. Men ja, slike ting er litt vanskelig faktisk. Jeg skjønner veldig godt problemet for det hender jeg står å klær meg i hodet over nye fargede plagg jeg også. Det er ikke bare enkelt denne vaskejobben. Men Runevask er slik : det som får plass i maskina, putter vi i.. farge eller ei 😱😱😱

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg