Lykke 🌷

“Hver morgen med det samme jeg åpner øynene, sier jeg til meg selv: Jeg, ikke hendelser har kraften til å avgjøre om jeg skal føle meg lykkelig eller nedstemt i dag. Jeg kan selv VELGE hvordan jeg skal føle meg. Gårsdagen er forbi, morgendagen har ikke kommet enda. Jeg har bare dagen i dag, og jeg skal være lykkelig når jeg tilbringer den”- G.Marx ❤ Man får det ikke bedre enn man gjør det til selv. Jeg er så glad for at vi har mulighet til å gjøre slik som dette innimellom. I dag tok vi med oss lunsj og kjørte til Ula, gikk litt på stranden og fant oss en fin plass oppe på et svaberg. Der satt vi og så utover det endeløse havet og snakket om alt mulig, men vi fokuserte på livet. Hvor heldige vi er som får oppleve dager som dette🙏❤

   🌷I disse dager er det viktig å fokusere på egen lykke, hva som gjør deg glad.

Og hva kan du gjøre for deg selv🌷

“Å gjøre det du liker er frihet. Å like det du gjør er lykke”

Ønsker dere alle en strålende dag, nyt den og omfavn livet, det er viktig ❤ Ta vare på deg selv og andre 🙏

Klem fra Lene 😘

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg