Lykken er……

Med inspirasjon fra innlegget til Marte Johannessen har jeg lyst å vise en takknemlighet ovenfor mine venner og bekjente. Jeg har en herlig vennegjeng som har støttet meg i tykt og tynt, delt dårlige dager med meg, delt gode dager med meg og latt meg ta del i deres liv på opp og nedturer. Men mest av alt har de bidratt til mange morsomme dager/kvelder, lange gode samtaler og de lar meg vite at de alltid er der om jeg skulle trenge dem..Venner er så utrolig viktig, for meg er de noe av det viktigste jeg har i livet mitt. Jeg har mange gode nære venner, mange gode venner jeg ikke omgås så ofte, men snakker en del med. Og jeg har mange nye bekjentskaper som jeg setter så utrolig stor pris på. Jeg føler meg privilegert, jeg føler meg glad og jeg føler meg aldri alene. Når jeg attpåtil føler at jeg gjør en forskjell for noen, hjelper noen med noe, eller gir et støttende ord, da føler jeg meg lykkelig. Og nettopp dette vil jeg rette en takknemlighet til, for uten dere hadde jeg aldri følt det slik.. Takk for at dere er der for meg og lar meg være der for dere, noe som er vel så viktig for meg ❤

Lykken er….. dere❤

Ønsker dere en fin lørdag
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg