Må ha det, bare må ha det…

Reklame | lyko.no

Jeg bruker ikke sminke hver eneste dag, men en ting jeg bruker nesten hver dag er foundation pudderet fra Bare Minerals. For hvem vil ikke føle seg litt fresh selv om at man ikke har masse sminke på. Det er så utrolig fint, og gir huden en kjempefin glød. Jeg trenger ikke så mye annet enn det egentlig for å føle meg litt mer opplagt. Det synes ikke at det er på en gang, huden blir bare fin 😊

bareMinerals

Jeg bruker en ganske mørk farge og det går helt fint å bruke den selv om det er vinter og man er blekere i huden. Det er faktisk veldig deilig å ikke være avhengig av massevis av sminke hver dag selv om jeg elsker å sminke meg skikkelig også. Spørs litt på hva jeg har tid og lyst til å gjøre.

Så hvis du leiter etter en god pudder/foundation så anbefaler jeg denne 110% (måtte bare) hehe.. Du kan finne denne på lyko.no. Så det var et tips fra meg en tidlig torsdag morgen. Håper dere får en fresh fin dag, det skal jeg ha ❤
signature-fonts

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg