Må vente til fredda’n!

En god natt med god søvn gjør underverker og nå er jeg opplagt og klar for en ny dag. Livet går litt opp og ned innimellom og jeg er ikke full av energi hele tiden selv om at jeg stort sett er det. I går var en slik ikke energifull dag og jeg må jo innrømme at det er litt godt en gang iblant det også. Men i dag er det helt andre boller, for i dag skal jeg vaske vinduer. Juhuuuu, det er det morsomste jeg veit, not! Men jeg klarer ikke å vente lenger, julestjernene MÅ opp snart. Det kribler i pyntefingrene mine.

 

Problemet er bare at jeg er avhengig av at Rune henter dem på loftet, for jeg er jo en som ikke går på loft. Jeg gjorde det i min forrige enebolig for der var det kledd gulv, vegger og det var både god plass og masse lys.

 

Enten så må jeg vente til fredda’n med å få ned stjernene eller så må jeg være forberedt på at ALT som har med jul å gjøre kommer ned. For er det noe jeg vet så er det at han gidder ikke å leite blant julepynten for å ta ned bare noe. Så, når jeg tenker meg om så er det kanskje greit å vente et par dager. Vinduene kan vaskes for det, så nå skal musikken på og vaskefilla frem. Arbeidslysta er på plass og det er fælt å si det, men akkurat i dag kan sola holde seg borte et par timer fremover.

Ahh den fargen ute i dag tidlig 😍

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. Den fargen da!!! Nydelig morgenlys 🙂

      Ja jeg skal også vaske vinduer – og stjerna har faktisk kommet opp uten at jeg har vasket vinduet på kjøkkenet – så da får jeg vaske til helgen før jeg tenner stjerna da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg