Mal ikke morgendagens skyer på dagens himmel

I dag startet jeg dagen med å dra til tannlegen og jeg må helt ærlig si at jeg har brukt mye av helgen på å grue meg til det. Og igjen så var det unødvendig bruk av tid, for det går nemlig veldig bra når jeg kommer dit. Jeg skulle så inderlig ønske at jeg kunne klare å legge vekk den bekymringen jeg har før jeg skal slike ting. Det hadde vært så utrolig deilig og bare rett å slett gå dit like lett som om jeg skulle handlet mat. Men sånn er det jo ikke.

Mal ikke morgendagens skyer på dagens himmel

Men det skal sies at før bekymret jeg meg såpass mye at jeg til slutt ikke torde å gå, men det har jeg kommet meg over, og det er jeg stolt av. Jeg bruker ikke lenger all min tid på å finne på en unnskyldning for å unngå å gå. Det er jo skikkelig unødvendig å utsette noe som likevel MÅ bli gjort. Og at jeg tenker slikt, er noe jeg før aldri hadde trodd at jeg kunne klare å tenke, så gir meg selv en klapp på skuldra for det.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

2 kommentarer
    1. Ja, jeg kjenner igjen det der med gruing. OG det ordtaket var jo helt fantastisk. Man bruker opp mye tid på sånt tull som vi driver med Lene 😀 Det hjelper jo null og niks, og er helt bortkastet. Jeg drar også alltid på det jeg gruer for. Uteblir sjelden. Men FYSJ jeg har lyst mange ganger 😀

      1. Altfor mye tid, det er helt sikkert. Heldigvis så har jeg bedret meg på det å faktisk møte opp, for jeg har funnet ut at veldig ofte så går ting så mye bedre enn man tror 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg