Male igjen…

Sist vi malte stuen og kjøkkenet så ble fargen helt feil når vi var ferdige og da jeg så fargen dagen etter var det klart. Vi måtte male igjen. Det var ikke Rune helt enig i, men han hjalp til på nytt. Når vi igjen var ferdige, sa han: «hvis du skal male igjen før det har gått 5 år så må du nok gjøre det selv» hehe 😇

Vel… jeg skal male igjen, etter 1,5 år, og da tror jeg IKKE jeg skal spørre han om han skal være med på det. Jeg tror han får ta seg en tur på hytta den helgen det skal gjøres. Og nå når jeg har bestemt meg for å male, så skulle det helst vært begynt på i dag! Merkelig det der, men men…

Gleder meg i hvert fall til jeg skal begynne… ✌

Ha en god kveld/natt😘

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg