Mamma har alltid rett!

I dag startet jeg dagen med å vaske kjøkkenet og så fikk jeg endelig lyst til å fjerne en del ting og tang som jeg har på benkene der. Mamma har sagt til meg 1oo ganger før: “Jeg skjønner ikke at du orker å ha så mye greier på benken, man trenger benkeplass” og som alltid har jeg svart at jeg liker å ha det sånn. Og det har jeg alltid gjort, men i dag tok jeg bort en del stæsj. Enda så er det litt der, men langt ifra som det var. Det var så utrolig deilig å få god plass og nå skulle jeg ønske at jeg hadde hørt på mamma før.

 

Mamma har alltid rett!

 

På en annen side så forandrer man seg jo med tiden, kanskje jeg er på vei til en forandring som vil vare. Litt mindre pynt her og der, det kunne gjort mye litt enklere. Rune var veldig fornøyd, han fant endelig kaffetrakteren (hehe). Neida, så mye greier har det aldri vært da, men han slapp å flytte blomsterpotter for å komme frem til kaffeboksen ihvertfall. Og er det en plass man vasker flere ganger daglig så er det nettopp der, så jeg tenker jeg kommer til å være fornøyd jeg også. Bedre sent enn aldri……

God helg til dere 💖

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg vet ikke om det er et ‘generasjon X’ -fenomen (vi vil tross alt gå inn i historien som generasjonen som aldri ble voksne (haha)), men reaksjonen på mammas små og noe større irettesettelser har forblitt tilnærmet uforandret siden jeg var tenåring (haha).
      – Og jeg ser det samme hos andre hele tiden, hvilket er noe jeg aldri har sett så mye som antydningen av hos mine egne foreldre/besteforeldre, enda jeg vokste opp med farmor i underetasjen, i tillegg til at foreldrene mine kun var 20 og 22 da de fikk meg!.. 😕

      1. Ja det er jo slik det er da, man skal liksom finne ut av det selv. Noen ganger hadde det vært greit å ta inn noen av irettesettelsene, men neida. Ting tar tid, men etterhvert som årene går er tipsene egentlig veldig lure (hahaha) 😊🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg