Mammahjerte fikk seg en støkk

Jeg har blitt ei kontorrotte som egentlig ikke gjør så mye på kontoret for tiden. Jeg gjør ihvertfall alt annet enn jeg planlegger å gjøre når jeg forsvinner inn her for å få ting gjort. Men jeg setter meg ned, ringer litt venner og spiser en appelsin, så ser jeg litt på serie og bare tenker litt. Lever jo i min egen lille boble om dagen. Men det er en god boble, jeg har det bra og jeg koser meg så godt jeg kan, noe som er viktig å gjøre om dagen.

 

Det er jo begrensa hvor mye Rune og jeg gidder å sitte å se på hverandre også hehe, så jeg liker å ha min plass å gå til. Det er godt for oss begge, men innimellom så får jeg han med meg til å styre litt ute, eller han får med seg meg. Så lager vi middag sammen, pusler litt og snakker litt. Men jeg må helt ærlig si at selv om at jeg koser meg så kjeder jeg meg også innimellom. Det er bare sånn det er og jeg er sikkert ikke alene om det, men nå er barna her så resten av uka blir det skole på dagtid og det er jo litt gøy.

 

Å savne noen er den fineste triste følelsen som fins

 

I går kveld var vi borte hos Daniel og hentet et par ting. Sto utenfor å fikk levert det vi skulle ha med oss gjennom døra, og når vi gikk derfra så begynte jeg faktisk å gråte. Jeg er ikke vant med å ikke kunne klemme min sønn, og jeg lengtet så etter det i går at jeg klarte ikke å holde tårene tilbake. Det var vondt i kropp og sjel og mammahjerte fikk seg en støkk. Jeg gleder meg så til hverdagen er normal igjen og vi gjør vårt for at det skal skje etterhvert, men inntil da, så gjør vi som vi skal.

 

Håper det går bra med alle dere som er innom meg, dere skal vite at jeg virkelig setter pris på at dere følger meg. Ønsker dere en fin mandagskveld videre og en god ny uke. Jeg skal prøve å levere litt bedre enn jeg har gjort i det siste. Det er jo ikke helt meg å skrive et innlegg hver kveld bare, så det må jeg få gjort noe med. Stor karanteneklem til dere og stå på alle sammen. Ta vare på dere selv og hverandre 😘

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg