Man blir bare rikere på lærdom av å prøve og feile

I natt har jeg sovet 8 timer i strekk og det er så utrolig godt, det å våkne opp til dette været også er jo bedre enn noe. Fy søren i dag blir det varmt, så etterlengtet. Jeg har prøvd å venne meg til benkeplaten, men jeg er ikke helt fornøyd gitt. Så i dag maler jeg over med hvitt en gang til og så forsøker jeg igjen. Tror også at jeg skal kjøpe en litt lysere gråfarge. Det er viktig å føle at det blir riktig og det gjør jeg ikke nå.

 

Man blir bare rikere på lærdom av å prøve og feile, til slutt så blir det bra.

 

Så da er det bare å brette opp ermene som ikke er på likevel og sette i gang, kjenner at tålmodigheten ikke er den samme i varmen. Men jeg får ihvertfall ta det hvite strøket nå og resten senere. I dag så kommer endelig mamma på litt grillmat, hun har jo vært litt stuck de siste ukene pga ryggen, men nu er alt meget bedre. Ønsker dere en fin fredag, og håper dere har noen koselige planer i helgen.

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg