Man får det ikke mer moro enn man gjør det til sjæl! 

God morgen fra frøken oppe før kl 04 pga hosteanfall fra H#¤&//(!! Nå syns jeg virkelig at mine magemuskler har fått nok trening for denne uka. Men, i går fikk jeg ihvertfall negativt testsvar noe som betyr at jeg kan ta en tur til legen i dag så jeg får sjekket om det er en bronkitt jeg sliter med. Formen i seg selv er faktisk litt bedre enn i går så nå ser det lyst ut. Mr Rune må til legen i dag også for å sjekke armen sin. Godt det er hælja sier jeg bare!

 

Nå kjenner jeg at det frister å bli frisk, sette på litt julenegler, dra en tur til frisøren og sminke meg litt. OMG, tror helt ærlig ikke jeg har sminket meg i det hele tatt siden 28.aug. Det er noe jeg skal skjerpe meg litt med, kanskje få inn en vane med litt maskara hver dag. Det er jo ikke det verste man kan gjøre og selv om at jeg trives godt uten, så er det jo litt fint med da. Jeg er egentlig litt flink med sminke skjønner dere.

 

Man får det ikke mer moro enn man gjør det til sjæl! 

 

I dag så skal jeg få på resten av kulene på treet, det har ALDRI skjedd før at jeg har brukt så lang tid på å gjøre ferdig en sånn oppgave. Men jeg blir jo sliten etter å ha hengt opp et par kuler, så da tar ting tid. Sånn er det bare innimellom og det går helt fint. I kveld er det første kampen til Jentene i Vm noe som betyr at den virkelige julestemningen blåses igang sammen med fløyta.

 

Jeg håper at jeg har energi nok til å bake litt snart, det gleder jeg meg så til. Jeg skal også prøve å lage hjemmelagde kokosboller i år, det kan bli spennende. Skal ihvertfall handle inn litt ingredienser slik at jeg kan sette i gang med litt akkurat når jeg føler for det uten å måtte handle først. Enkelte ting er kjekt å bare ha i skuffer og skap! Håper denne fredagen blir en bra dag for DEG og følg med på plattformens egen Gryxen Awards hver dag denne måneden.

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg