Man kan kjenne på det av den aller minste ting

Fra jeg begynte å blogge til nå så har det kommet flere nye lesere til gårds og det er så utrolig hyggelig. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg hadde spart en del historier til nå slik at jeg kunne delt enkelte opplevelser nå, men er du lysten og har lyst så finner du storytime her hvor jeg har delt opplevelser og lignende i livet. 

 

Jeg har også delt ganske personlige tanker og fortalt om ting jeg aldri trodde jeg skulle dele. Men, jeg merket fort at det faktisk var den beste terapien det å skrive om det og jeg fikk tilbakemelding på at jeg nådde frem til en og annen med ting jeg delte, noe som gjør alle ord verdt å ha skrevet. Noe ligger under tanker, tanker 2021 og noe under personlig.

 

For dere som kjenner meg litt nå så har dere kanskje fått med dere at jeg er litt vimsete innimellom, så ikke bli overrasket om du finner et humor innlegg under kategori personlig eller tanker. Jeg VET det er litt surr i noen av kategoriene. Uansett så ta en titt på innlegg med litt mer latter enn alvor.

 

Og har du lyst til å kjenne på litt kjærlighet så ta en titt her, kjærlighet er noe vi alle har inni oss og en ting som er viktig i hver eneste dag. Det er viktig å skrive om også, for er det noe jeg er glad for at jeg har i livet mitt, så er det masse kjærlighet og lykke. Man kan kjenne på det av den aller minste ting.

Ha en nydelig Fredag alle sammen og takk for at DU leser hos meg 🙏

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

9 kommentarer

Siste innlegg