Man skal ikke dømme ut i fra det første øye ser

Man får ikke hele historien av en overskrift og man kan absolutt ikke dømme et innhold uten å lese hele innholdet. Innholdet kan være så mye mer enn det du ser, innholdet gir deg som regel en forklaring på overskriften. I hvert fall så gir det deg en forståelse av det du ved første øyekast ser. Det har skjedd mer enn en gang at jeg har fått kommentarer på en historie jeg tror personene selv har laget ut ifra min overskrift.

 

Kommentaren stemmer ikke overhodet med mitt blogginnlegg, men med overskriften ja. 

 

Det er nå en ting det da, det er jo egentlig ikke uvant for oss som skriver. Men hvis man skal kommentere en post så lønner det seg å vite hva man egentlig kommenterer. Noen mennesker altså, de liksom bare må få ut sin aller første tanke der og da. Ingen tanker først annet enn deres aller første tanke. Er det rart det er mange som får innholdet (overskriften) rapportert på FB, nei det er det jo ikke. Mange gode innhold i veldig mange blogger, så les alt. Det anbefales.

Ha en fin kveld 😊

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer
    1. Veldig enig med deg. Faktisk har jeg sjøl lest et innlegg flere ganger også, det er ikke alltid en tolker rett ved første gangs lesing. Fordi man tror mer enn ser. Men jeg syns også det er interessant dette, hvordan en kan tolke hverandre. Men å kommentere på en overskrift er som å tro man vet som er i pakken med å se på papiret. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg