Man svever ikke alltid på en rosa sky.. og i dag legger jeg ikke skjul på det..

Skulle ønske jeg kunne starte med å si hvor mye jeg svever på en rosa sky i dag på vår 2 års forlovelse dag, men vi startet dagen med å diskutere ting vi ikke ble ferdige med i går, en diskusjon som varte i ca 4 timer tilsammen. Vi fikk begge sagt våre meninger og kom til slutt til en enighet, og det er første og siste gang vi legger oss uten å bli ferdig med uenighetene. Men vi er da bare mennesker og har våre diskusjoner innimellom, så derfor startet ikke dagen så innmari bra. Man svever ikke alltid på en rosa sky, selv om det noen ganger kan virke sånn. Livet skjer, men heldigvis så har vi evnen til å snakke sammen og fikse opp.Men, i dag har vi vært sammen i 6 år, forlovet i 2 og det skal sies at det har vært 6 år med utrolig mange fine stunder, ingen krangler, men noen diskusjoner. Vi er begge to av den ikke kranglete versjonen, men noen ganger svikter den kommunikasjonen vi egentlig har sammen. Skjerpings! Disse årene har gått veldig fort og jeg gleder meg til mange år fremover. Vi har satt oss noen mål ang oss som par for det er viktig å huske på oss i en hverdag fylt av jobb, barn og hus.Et forhold kan være krevende, det kan være vakkert og det kan være slitsomt. Sånn er det bare, det viktigste er at man lytter og snakker sammen når det er noe. Er det noe jeg ikke får sagt nok så er det at man MÅ snakke sammen, ting løser seg ikke selv. Og der svikter det litt for min del innimellom, for jeg liker ikke å ta opp ting, for jeg vet at det ender ikke med den ene tingen. Selv om man burde absolutt ta opp ting som irriterer før man har irritert seg for lenge. Også er det veldig viktig å faktisk høre hva som blir sagt og på hvilken måte det sies. Da blir det så mye bedre og vi alle vil jo ha det bra, jeg vil ihvertfall det, og er så takknemlig for at jeg har det.For jeg har det bra, Rune er en knallfin mann, vi har det moro sammen og vi har det godt sammen. Vi er flinke til å vise hverandre kjærlighet og vi er flinke til å gjøre ting som skal gjøres sammen. Vi utfyller hverandre, selv om at vi er forskjellige. Jeg elsker han, og gleder meg til fremtiden med han ❤

“Forlovelse dag uten ring er faktisk ganske kjipt”

signature-fonts

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg