Man vet aldri, kanskje en dag!

Når jeg er syk så legger jeg meg bestandig i stua på sofaen, for at Rune skal kunne sove hele netter uten å irritere seg over meg som hoster, harker, står opp, uff’er meg, legger meg igjen og er slitsom. Som jeg har skrevet om før så fortjener jo han å sove godt selv om at jeg ikke gjør det. Men, i natt har jeg sovet i senga mi etter 6 dager på sofaen og det var godt! Selv om at jeg sover som en stein når jeg først sover på sofaen så er det noe spesielt med egen seng, sånn er det bare.

 

I går så satte jeg i gang med å vaske alle skuffer og skap i garderoben, denne gangen med en agenda om å “KASTE” det jeg ikke bruker og ikke har brukt på lang lang tid. Med “kaste” mener jeg enten i søpla eller i UFF kontainer. Brukbare ting kan gjenbrukes helt klart. Jeg har jo problemer med å kvitte meg med ting så når jeg først får ånden over meg til å gjøre noe sånt, så må jeg utnytte det. Skal bruke dagen i dag også til dette, for garderoben min er jo ikke liten.

 

Egentlig så er det slik med meg at når jeg først begynner med rydding og vasking så slutter jeg ikke før jeg er ferdig. Nå bruker jeg god tid og tenker at jeg MÅ ikke bli ferdig på en dag. Og dette er en sjau som jeg virkelig liker for når jeg går så grundig til verks så finner jeg alltid ting jeg ikke var helt klar over at jeg hadde. Kanskje forlovelsesringen min dukker opp plutselig, DET hadde vært den store drømmen! Men, det skjer jo ikke vil jeg tro. Jeg håper hver eneste gang. Tross alt over 2 år siden den ble borte, men man vet aldri, kanskje en dag!

Les også denne dagens innlegg for 2 år siden “En hjelpende hånd”

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer
    1. Jeg skulle ønske at jeg kunne bake til jul, kunne vaske skuffer og skap, kunne være aktiv og kreativ…men akkurat nå er jeg som en ballong som har mistet luften. Jeg kan i hvert fall glede meg for at andre har energi til det som deg:)
      Jeg får vente til den gode feen dukker seg opp hjem hos meg:)

      1. Jeg skulle virkelig ønske det for deg jeg også, det er skikkelig kjipt å være energiløs. Jeg er virkelig det innimellom jeg å 🙁

        Den gode feen dukker nok opp snaaaaart <3

      1. Det er 2 år siden jeg mistet den 😭 Har egentlig lett i 2 år også. Men jeg leter enda hehe 💪 jeg VET nemlig at jeg ikke har mistet den ute, det eneste som KAN ha skjedd er at jeg har blandet den med noe papir jeg har kastet 🤦‍♀️

        Savner den, men har jo ikke råd å kjøpe ny

    2. Hadde vært utrolig artig om forlovelsesringen hadde dukket opp i en ryddeaksjon! 😀 Plutselig en dag ligger den foran deg og sier “titt-tei, her er jeg”! ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg