Man vet jo aldri…

Det har vært en treg morgen her i huset, men nå begynner jeg å våkne til. Ting tar litt tid på mandags morgen, men sånn er det bare. I dag så skal jeg få orden her, støvsuge litt hundehår og få litt fresh luft her inne. Opp med vinduet og lufte godt. Apropos fresh luft, jeg ønsker meg forresten en sånn diffuser med eteriske oljer som gir en god duft i huset. De er jo bare geniale spør du meg! Kjente lukten av en slik en hos noen i går og det ga mersmak. 

 

Ellers så er jeg litt spent på utfallet av møte mellom Russland og Ukraina i dag, tror vel ikke det fører til noen gode resultater. Men, det er jo lov å håpe! Man vet jo aldri…

 

Jeg prøver liksom å se nyheter en og annen gang i løpet av dagen, men det er jo ikke til å unngå å høre om dette uansett hvor man åpner nettet. Men, nå skal musikk på og tankene skal gå over på noe helt annet. Har et par powerpoint prosjekter jeg må få gjort ferdig også. Noe er det å finne på hele tiden om jeg ønsker det og enda godt er det syns jeg. Ønsker dere en fin mandag og en god ny uke.

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg