Mange bekker små gjør en stor Å.

Jeg har aldri hatt nyttårsforsett og jeg kommer aldri til å ha det heller fordi jeg føler at det legger et press på meg til å måtte gjennomføre. Og det er jo det som kanskje er poenget, men jeg liker ikke press, jeg liker ikke å MÅTTE gjøre noe bare fordi jeg har nevnt det. Da er det bedre med planer, ønsker og lyster. Og det har jeg mange av og dette er noen av de. Har du nyttårsforsett?

Økonomi

Jeg har lyst å spare opp mer penger på bufferkontoen (den er ganske så skranten nå) så jeg føler meg mer sikker hvis noe uforutsett oppstår. Det er ikke bare enkelt når man har hus, bil og barn. Men mange bekker små gjør en stor Å.

Rydde

Jeg liker å ha orden og vite hvor jeg har ting, og jeg har lyst å rydde i ALLE skuffer, skap og bokser. Det er en ting jeg skal gjøre og gleder meg til. Akkurat nå føler jeg at det er litt her og litt der av ting og tang. Ikke en god følelse.

Langweekend

Jeg har så lyst at Rune og jeg skal dra på en tur, bare kose oss og se nye steder. Det hadde vi faktisk fortjent syns jeg, så det må vi få gjort.Planlegge våren

Hver eneste vår har vi plutselig mange prosjekter, da skal ting klargjøres for sommeren. Både Rune og jeg får snekkerlyster og oppussing ånd over oss og setter i gang med litt av hvert. Dette må planlegges bedre så vi har en oversikt over hva vi vil gjøre før kommer ankommer.

5 om dagen

Frukt og grønt har det vært lite av i skuffene her til enhver tid i året som gikk. Og etter denne uken hvor det alltid har vært et eple eller en gulerot tilgjengelig så har jeg vært flink til å få i meg 5 om dagen. Mest grønnsaker da poenget er å kutte ned på sukkeret. Men et eple på kvelden er jo bare så utrolig godt.Bilder

Jeg skal lære meg til å bruke samme type bilder, i det siste så har jeg begynt å tenke litt over det at jeg i samme innlegg bruker ofte forskjellige størrelser på bilder (som i dette innlegget). Det syns jeg egentlig ikke noe om, så det skal jeg skjerpe meg på.

Ut og gå

Denne uken så har jeg vært flink til å gå lengre turer, men jeg skal bli enda flinkere. For det er så godt for både Sheriff og jeg, han er så glad og fornøyd etter en lang gåtur. Og det er jammen meg jeg også.

Fotpleie

Jeg vil jevnlig gå til fotpleie, det er en ting som er noe av det beste jeg vet. Og det er godt med litt egenpleie, det er noe jeg ikke er flink til å ta meg verken tid eller råd til. Men det skal jeg gjøre dette året.

Ukeshandel

Jeg har sagt det så mange ganger og jeg sier det igjen. Jeg skal begynne å handle inn hver eneste mandag, og ikke kjøpe mer enn jeg må ellers i uken. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så himla vanskelig å holde ved like.

En ting av gangen

Jeg er litt all over the place når jeg har flere gjøremål planlagt. Jeg har lyst å bli flinkere til å gjøre helt ferdig en ting før jeg begynner på en annen.

Ellers så ønsker jeg alle gamle og nye lesere en fantastisk fin helg, og ta vare på hverandre.
honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg