Mange sure tryner i familien!!!

La oss starte denne tidlige kvelden med litt humor, jeg syns nemlig denne var skikkelig morsom og så er humøret bra attpåtil, så da kjører vi på.  

Samtale mellom 8 åringen og hans mor:  

– Åssen kom jeg til verden? 

– Gud sendte deg… 

– Sendte han deg også?  

– Selvfølgelig…  

– Men bestemor og bestefar da?  

– Gud sendte dem også…  

– Sendte han foreldrene deres også???  

– Jada, det gjorde han…  

– Så det du sier meg er at ingen i slekta har pult på over 200 år??? Da er det ikke rart at det er mange sure tryner i familien!!! 

I dag har jeg vært effektiv og har fått vasket klær så det jubles i Fjordkraft sine anlegg. Og når jeg tok meg en lang dusj ble det vel fest der også. Vel, de har vel fest hele dagen, hver dag de vil jeg tro. Jeg har i hvert fall både ren kropp og klær! 

Ha en fin kveld, så kan hende jeg slenger ut et innlegg til senere 🤗

 luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg