Med åpne armer! 

Endelig så ligger februar bak oss og vi er inne i årets første vårmåned, herlighet så digg det er. Joda, jeg vet at vi enda kan få både snø og møkkavær dager, men vi er nå i hvert fall i MARS! Nå må bare han derre idioten i øst stoppes så blir alt så mye bedre.  

 

Våren kommer en gang i året, og vi ønsker den velkommen. Dagen kommer en gang i døgnet, men vi tar den som en selvfølge. Viktig å huske på å ta imot hver eneste dag med åpne armer! 

 

Dagen startet med regn her, men etter yr å bedømme så skal vi faktisk få en smak av vår i dag med meldte 9 grader og sol! Men først så skal jeg til hudlege klokka 09 for å kanskje få et svar på disse utslettene som har dukket opp. Ønsk meg gjerne lykke til.  

Ha en fin fin tirsdag 🤗

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer

Siste innlegg