Med viljestyrke kommer man langt

Beina er tunge, rompemuskelen kjenner at den har vært på innhøsting og i dag sliter jeg med å komme meg på tur. MEN, jeg skal så det er bare å ta på seg skoa og sette i gang. Jeg vet jo hvor godt det er når jeg kommer meg inn i varmen igjen, det er faktisk ikke så kaldt ute heller. Men, problemet er at det blir fort mørkt. Jeg har bestemt meg for å fortsette å være flink med å komme meg ut på tur, så da får det bare bli sånn da.

 

Rart hva man får til når man er bestemt! Med viljestyrke kommer man langt

 

Ja, jeg vet at jeg kunne ha gått allerede, men må jo skrive først, det er viktig det også. Etterpå skal jeg kjøre på europris å kjøpe litt stæsj som konglene skal festes på. For NÅ har jeg lyst til å bli «kvitt» dem, de tar tross alt opp plassen til Sheriff foran peisen. Det liker han IKKE! Og jeg er ganske enig for det er ikke akkurat sånn at jeg liker det jeg heller. Nei, nå tar jeg med meg rompemuskelen og går ut.

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. Er det noe jeg sjelden får til for tiden, så er det å komme meg ut på tur. Så all ære til deg som klarer det ♥♥♥

      1. Det er leit 😟 men får man det ikke til av enkelte grunner så er det jo dessverre slik det er ♥️

        I dag var det tøft å komme seg ut, men jeg gjorde det og angrer ikke ♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg