Men.. hva er klokka EGENTLIG…

Så lenge jeg kan huske så har jeg liksom aldri “godtatt” at når klokka er stilt enten en time frem eller tilbake, så er klokka det den viser. Da er klokka egentlig noe annet enn det som vises i ihvertfall en uke frem i tid for min del. Jeg syns det kjennes på kroppen at klokka egentlig er.. for eksempel, i dag så våknet jeg når klokka var 08.07. At den i realiteten er 09.07 er jo ikke noe å hoppe i taket for. Jeg er jo ikke mer uthvilt pga klokka.. Rune blir litt oppgitt over meg, og sa i går kveld :”Åh nei, nå er det er den tia igjen, tiden for egentlig” Jeg kan’ke no’ for det, men jeg klarer ikke å la være å tenke slik. Så i kveld så skal jeg være oppe en time ekstra, for i en uke nå så er klokka EGENTLIG noe annet enn den viser 😊

Er jeg rar eller er dere også litt sånn?

Ha en knall søndag

-Lene- 🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg