Men unnskyld meg, hva slags piller tar du?

Rune kom hjem tidligere fra jobb her om dagen fordi ryggen hans var helt gåen, han tok en sterkere smertestillende som jeg hadde fått av legen. Så gikk han å la seg, når han våknet x antall timer senere følte han at det var en dårlig smertestillende for den hadde ikke hjulpet stort.

 

Så jeg sa til han at han burde ta en paracet i tillegg, da skal det bli bedre effekt etter min erfaring. Mer tenkte jeg ikke over det annet enn at jeg syns han de neste 2 dagene var veldig rolig å ha med å gjøre. Sånn er det når man har smerter og ingenting hjelper. Da blir man fort litt trøtt og uopplagt.

 

I dag sto jeg opp til ferdig frokost, han hadde laget eggerøre og stekt bacon. Det var veldig hyggelig da, en god start på dagen. Vi satte oss ned og skulle begynne å spise så la han fra seg pillene ved glasset så han kunne ta de etter frokost. “Men unnskyld meg, hva slags piller tar du?”  Rune så på meg å sa : “Du sa jo at jeg burde ta en paracet ved siden av!”

 

“Men den der ved siden av er jo ikke smertestillende, det er beroligende piller. Er det de du har tatt de siste dagene?”

 

Hahaha, jammen ikke rart ryggen ikke har vært bedre, men hele han har vært rolig og avbalansert ihvertfall. Uff, det var litt morsomt også da. Sånn at det er sagt så fikk jeg disse sterke smertestillende ved anledning brukket ribben og de beroligende før en undersøkelse jeg IKKE gledet meg til.

 

Begge lå i medisinskap og han var sikker på at han tok riktige piller. Men nå tenker jeg at han vil kjenne en bedring kanskje, nå når han faktisk tar de han skal ta. Er ikke bare bare bestandig, men heldigvis fant vi ut av det sånn at han får en lindring.

 

Ha en fin lørdag alle sammen ❤

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebookside HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg