Meningen med livet, er meningen du selv gir til ditt liv

Så var det jammen meg fredag igjen, var det ikke fredag i går egentlig. Det er nesten sånn det føles, disse ukene flyr. Vel, jeg la meg klokken 02.45 i natt og sto opp klokka 09.00, ikke så lenge, men jeg har sovet godt. I dag blir det litt skyer, men i morgen er det meldt skikkelig go’vær så da skal jeg ha et glass hvitvin. Jeg har nemlig spart det glasset til varmen kommer og jeg har mulighet. Og det har jeg i mårra! Jippi.

 

Alt jeg kan si er at meningen med livet, er meningen du selv gir til ditt liv

 

I dag så skal Rune og jeg på en liten roadtrip til Skien. Vi skal ikke noe veldig spennende, men vi har et par ærender. Kanskje vi stopper for en liten lunsj en plass, det hadde vært koselig. Ellers har vi begge to ting vi må gjøre her hjemme, så kjenner jeg oss rett tar vi oss vel ikke tid til det. Så til en forandring så burde vi kanskje gjøre det. En liten fredagsdate er ikke feil.

Nyt dagen, ha en fantastisk fredag ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg