Mens jeg venter på bedre tider

Dagen i går falt litt bort med tanke på blogg og sånn, det ble med ett innlegg da det var familie fra morgen til kveld og jeg var ikke hjemme før klokka nærmet seg midnatt. Jeg kom meg ikke i seng før over 01 og det var ganske tøft når klokka ringte i dag, men jeg kom meg opp. Følte meg faktisk uthvilt uansett så da var det jo helt greit selv om at jeg holdte på å dævve i det sekundet alarmen gikk. Men det er vel ganske normalt for mange på mandags morgen.  

 

I dag skal jeg IKKE bruke dagen til å vaske klær i hvert fall, fytti inni granskauen for en strømpris, det er jo helt sjukt! Altså jeg for min del drøyer dusjinga også! I morgen er det tid for hudlegen igjen og jeg kan ikke si at jeg ser veldig mye bedring etter dusjingen med hibiscrub og smøring med kremen jeg fikk. Men kanskje svarene på prøvene hun tok har kommet tilbake og jeg kan få vite hva grunnen til dette utslettet. Må jo si det hadde vært hyggelig å blitt kvitt det før sommer’n!  

 

Mens jeg venter på bedre tider ang den jæv!a strømmen så driver jeg å tegner litt bad og henter litt inspirasjon fra pinterest. Det er moro og nå som vi vet fargevalg osv så blir det spennende å se hvordan det blir. Jeg har jo “sett” det ferdig lenge, men det finnes andre her i huset som også vil se. Jeg var lenge usikker på fargene for i utgangspunktet ønsket jeg meg et svart bad, men følte at det kunne bli litt dystert og det vil jeg ikke ha. Men digger denne kombinasjonen veldig godt da.

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer

Siste innlegg