Mens jeg venter….

Midtveis i uka og fortsatt herjer vind og vått vær ute, men det er jo bare sånn det er nå på høsten. Uansett så har jeg i dag vært en liten sving hos ei venninne mens mamma var hos tannlegen. Etter det så tok vi oss en tur til byen, kikka litt i butikker, kjøpte ei strikkajakke og spiste lunsj. Det er så koselig når vi gjør sånne ting sammen og det blir fine dager ut av sånt.  

 

Som dere vet så får jo jeg nesten helt noja når jeg ikke har noen prosjekter på gang. Spesielt på dager da R har bilen på jobb og er borte hele dagen. Da blir jeg litt “gal” hvis alle andre ting jeg holder på med er ferdig. Så, jeg har tenkt litt og jeg vet at prosjekt kjøkken ikke kommer til å skje på en stund, først så skal pengene spares inn og først da kan vi sette i gang.  

 

Derfor har jeg bestemt meg for å gi kjøkkenet som er en makeover i form av maling, dekorfolie og spraylakk. Nå er det fargen jeg planlegger, jeg har så klart noen ideer så DET driver jeg med for tiden. Men tror jeg har landet på farger i denne stilen. Jeg tror det kan bli bra og dette er tidløse toner jeg tror jeg kan leve med mens jeg venter. Hva tror du, kan det blir bra? 

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

12 kommentarer
    1. Jeg liker lyse skap og mørkere flater (benker), det får kjøkkenet til å virke renere. Flott fargekombinasjoner på den salaten, fikk lyst på sushi jeg 😜🤪

    2. Koselig med slike dager hvor man har tid til å kose seg litt sammen.🤗
      Smart ide med kjøkkenet.👍🏻
      Jeg tror det blir veldig fine farger.
      Vi holder på å pusse opp kjøkkenet nå. Det har vært planlagt i 5 år, men det er som du sier, dyrt. Gleder meg til å se prosjektet ditt.🤗👍🏻

      1. Ja veldig koselig <3
        Ja fy så dyrt, så derfor tenkte jeg at jeg like godt kunne freshe det litt opp i mellomtiden. Endelig ferdig nå.

        Oii så spennende og moro da med nytt kjøkken. KLem Klem🥰

    3. God morgen og det er plutselig lørdag 😀
      Flotte farger du skal male med!
      Mitt/vårt kjøkken er lyse lyse lyseblått – også har vi hvitt/gult/brunt i stue og gang-område 🙂
      Artig med fornying og farger 😀
      God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg