Mens vi venter…….

Reklame | Ellos

Mens jeg venter på sommervarmen som er borte vekk om dagen så kikker jeg etter gulvlampe som er en ting jeg skal investere i til høsten. Jeg skulle faktisk kjøpt det for lenge lenge siden, men jeg sliter med å finne en jeg virkelig liker. Men etter å ha trålet nett for ideer fant jeg noen jeg faktisk likte. Denne var klassisk og fin, ikke for mye dilldall. Den kommer også i gullfarget, men jeg for min del føler at svart er litt mer tidløst og passer bedre inn hos meg.

 

//Markslöjd Gulvlampe CROWN

Det er sommer, det er utetid og da dras jeg automatisk til å kikke på ting vi kan ha ute også. Vi har jo et langbord hvor vi samles til grilling, lunsj og sene sommerkvelder. Hvor hyggelig hadde det ikke vært med en følelse av skikkelig stue ute? Se på denne utelampen, tenk så tøft det hadde vært med 2 slike over bordet mitt.

Lampeskjerm Saigon

Nå skal jeg gå å sladre til Rune om mine ønsker, så skal vi se hva han sier. Jeg vet hva jeg vil ha, men jeg må nesten ha han på mitt lag, for det er jo tross alt vårt hjem. Selv om at til syvende og sist så tenker jeg at jeg får bestemme tiiiihiiii.

Ha en fantastisk fredag ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

2 kommentarer
    1. Ja nå er det veldig variabelt vær her..og litt kaldt.. Varmen og sola må gjerne komme igjen snart..selv om det var godt med ei lita pause.. Sommerlig og fin du da.. Og tøffe lamper… God helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg