Merkelig…. er vi overvåket?

I dag har jeg hatt en effektiv morgen, akkurat slik jeg liker det. 2 kaker er bakt, bassenget er vasket og klesvask er satt på. Det er så godt å få gjort unna slike ting tidlig, spesielt på slike varme dager som i dag. Men over til overskriften.. jeg måtte spørre Rune her om dagen “Er vi overvåket på noen måte, eller er det bare tilfeldigheter?” For jeg vet at det man googler gjerne blir til reklamer på SoMe, og det er greit nok, men hva med når man bare tenker en ting eller snakker om noe og det blir til reklamer. Vi satt nemlig å diskuterte middags planer og fant ut at vi skulle grille hamburger,og hva dukket opp på de fleste kanalene mine…. joda… hamburgere..Det er så merkelig syns jeg, for jeg vet at jeg ikke googlet det. Samme skjedde en annen dag da jeg satt i min egen verden inne på hobbyrommet og drømte meg bort på ferie. Jeg tenkte “tro hvor mye det koster med flybillett til polen” og så klart, når jeg gikk inn på pc’en på mine sider så hadde plutselig Norwegian reklamer overalt.

Kan jo hende at jeg ser disse tingene bedre når det ligger i tanken, men merkelig er det likevel. 🙄

Håper dere har like fint vær i dag som jeg har

-Lene- 

4 kommentarer
    1. Har du hatt mobil ved din side? Kanskje snakket litt høyt med deg selv om dine tanker. Mobilen kan teknisk være et slikt kommersielt “overvåkingssenter”. Uten at vi helt skal male”fanden på veggen”. Har snakket med mange som har opplevd det samme. En del handler nok om at vi ser bedre hva vi er opptatt av. Men det er ingen grunn til å utelukke mobilen heller. Det kan være en app du har som bruker mikrofonen …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg