Merkelig greie

Klokka er nå egentlig 11.50 og jeg prøver hvert eneste år og bare godta at den er forandret. Jeg klarer liksom ikke å la være å tenke at “den egentlig er”, for det er jo bare noen timer siden vi stilte den. Hele denne dagen vil forbli sånn og ikke før om et par dager er det normalt igjen. Merkelig greie og forresten, skulle man ikke slutte med denne stillinga av klokka?

 

Her i huset er det sminke her og sminke der og ivrige ungdomsføtter som styrer og ordner. Det er veldig hyggelig syns jeg!

 

Knallfint høstvær er det også i dag og det er jo bare helt perfekt. I går så var det ekstremt lite trafikk på bloggen og da irriterte det meg max at jeg ikke kunne dele. For ja, jeg er HELT KLART fortsatt utestengt og får daglig påminnelse om det på FB. Kan det ikke gi seg snart, i need help! Ellers så skal jeg nå gå og lage djevelhorn, det er jo en fritidssyssel det å.

Håper dagen din blir bedre enn bra, for det fortjener du.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
    1. Det gjør jeg også, tenker at klokka egentlig er 😂 det med den bloggen din er irriterende, og jeg er litt fjern i dag, så jeg tenkte jeg skulle dele for deg, og opp kom den rubrikken, glemmer liksom av at ingen får dele innleggene dine…

      1. Jaaa det er slitsomt å tenke slik, men det går snart over hehe. Jaaa det er irriterende. Nei, å dele mine innlegg går jo ikke. HATE IT! Men du, tanken teller MYE ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg