Merkelige greier!

Nå er det på tide at min pause vekke fra bloggen er over, 2 fulle dager uten å skrive et eneste ord. Sånn går det når dagene er fulle og tiden ikke strekker til. Men heldigvis har man da mulighet til å legge en ting på hylla så lenge mens en annen blir ferdig. Men fy som jeg savner å være her når jeg ikke er her. Det er rett og slett som om at noe mangler i livet mitt. Merkelige greier! Jeg er i hvert fall glad for at det er slik, hadde vært utrolig synd for meg om den ikke var i tankene mine engang.

 

Dagen i dag, altså for en dag det har vært i dag, det sommerværet jo. Nettopp slikt vær jeg ønsker for bursdagen min kommende lørdag. Håper virkelig at værgudene er på min side akkurat da. Uansett vær så kommer det til å bli koselig det er jeg 100 % sikker på.

 

Jeg føler at jeg har gått i en sånn tåke i hele dag, så ekstremt trøtt jeg har vært. Sovna ikke før litt over 3 og jammen meg var det opp å hoppe igjen 08.20. I morgen har jeg planlagt at jeg bare skal slappe av, se på film med gjengen og kose meg. Det er den eneste planen jeg har og den beste planen jeg har hatt på en stund. Tenker også at det er en som syns det er ok at jeg tar meg litt tid til han også. Savner jo å ligge på sofaen på armen hans og bare kose meg. Men, hvordan er det med dere da?

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg