Microblading gone wrong…..

Jeg har så lyst å ta microblading, men vet rett og slett ikke om jeg tør. Det er den delen av sminking jeg IKKE får til… mine bryn! Og det er så irriterende. Jeg fikk beskjed av hun som vokser meg at jeg skulle spare dem ut slik at hun kunne forme dem. Men…. jeg har spart i et år nå og jeg kan ikke akkurat se at det har kommet så mange flere hårstrå. Så enten så må jeg gå kurs og lære å tegne de på eller så må jeg microblade.

Men med min uflaks til tider så ser jeg for meg at det hadde blitt microblading gone wrong… Hva gjør jeg da da? Har ikke akkurat lyst å gjemme meg inne i ferien heller. Omg, det hadde vært krise!

Alt som er litt permanent er jeg litt redd for, men det ser så fint ut på bilder som jeg har sett, er det noen som har erfaring? Burde jeg prøve? Eller burde jeg kjøpe meg bra produkter og lære meg å tegne dem på?

Tips?

-Lene- 

6 kommentarer
    1. Datteren min drev research i lange tider før hun valgte den som skulle få lov å bedrive microblading på henne. Hun er helt sykt opptatt av sine øyebryn, nemlig. Forståelig nok, det er ganske så synlig i ansiktet. Hun ble veldig fin. Så sjekk nøye før du velger. Datter var ikke opptatt av pris, det gjaldt ikke å få det billigst mulig, hun skulle ha en person som var flinkest mulig og hadde lang erfaring. Kanskje du må dra til annen by for å få den beste. Sjekk ihvertfall grundig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg