Middag med Hugh Grant…

Måtte si det til han!

Rune driver å sparer til lengre hår og har nå kommet til det stadiet hvor det er midt i mellom. Sånn som Hugh Grant i Notting Hill. Og jeg syns jo faktisk Rune minner meg om han til tider. Men det har jeg aldri sagt til han hehe, men i dag klarte jeg ikke å la være under middagen, for jeg kunne like gjerne hatt den middagen med Hugh.🙃

Smilet gikk rundt

“Du, Rune…. du ligner faktisk på en ung Hugh Grant!” ….”At du sa???? Si det en gang til, jeg hørte ikke!” svarte han med et smil som var på god vei rundt hele ansiktet hans tiiihiiii.. Akkurat i dag var det ganske utrolig hvor lik han var, så det ble en liten Notting Hill vibe her i stua. Og det eneste som manglet var at jeg hadde et snev av likhet med Julia Roberts, men neida! hehe.

 

Trodde at jeg fikk et ja

Etter min påstand trodde jeg at jeg lett skulle få et ja på at han ble med ut i boden for å finne materiale og få frem saga osv som jeg trenger for å bygge noe, men neiiiida… han fant sofaen før jeg rakk å spørre! “Hugh trenger en middagshvil før jobb serru” smalt det fra han hehe. Da kunne jeg bare skylde meg selv, og tålmodig vente til i morgen med et smil om munnen 😊

Ønsker dere en fin kveld

-Lene- 🌷

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg