Mimring…

I disse konfirmasjons tider så skal mye på plass, og man går ofte igjennom bilder… Så i dag har Linda og jeg mimret litt, og så moro det er å bli tatt med litt tilbake i tid. Samtidig satt min venninne Ingunn og så på bilder hjemme hos seg og sendte meg bilde over her. Den telefonen er ikke akkurat dagens, men som jeg elsket den ❤ (brun var jeg å). Åh..som gleder meg til sommer’n så jeg kan bli brun igjen 🌞
Her er vi “modeller” og posering var vår sterkeste side kan du nok se 😃 Husker dette veldig godt..Det er så utrolig koselig å se på slike bilder innimellom, og litt flaut 👇Tiihiii…. Håper dere har en fin dag alle sammen og takk igjen for at dere svipper innom meg her. 🙏😍

-Lene- 🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg