Min aller første tanke

I dag har jeg allerede drevet å tegnet opp ny trapp ned fra verandaen, jeg gleder meg så til å sette i gang med det. Det er “heldigvis” en stund til enda, men det har jo aldri vært feil å planlegge i god tid. Det aller første utkastet til hvordan jeg ønsker at trappen skal være kan jeg vise, men selve tegningen på hvordan den skal bli vil jeg spare på. Den trappen som vi har der nå er liten og uten rekkverk og det øverste trinnet er knekt.

 

Det er bare ett sted som er et virkelig hjem. Og det er der hvor et menneske føler seg helt trygg!

 

Sånn kan det ikke være, vi har tross alt både foreldre og små barn som skal gå i den. Så trygghet er jo det aller aller viktigste. Og når det kommer til prosjekt bygging så har vi aldri ligget på latsia for å si det sånn. Men, en ting vi virkelig hadde trengt å oppgradere nå er ny kapp og gjærsag, den vi har er brukt brukt og atter brukt og begynner å svikte litt på gradene. Alt annet verktøy her er Ryobi så kanskje en slik som dette burde komme på plass snart.

Jeg skisser, tenker tegner og kludrer på ark hele tiden, enten det er bad, kjøkken eller uteprosjekter. Jeg skjønner at jeg må begynne å trene litt styrke for er det noe jeg virkelig gruer meg til i fremtiden så er det det å miste styrke i armene til å holde på med slike ting. Dette er jo sånne ting som jeg elsker å drive på med. Men uansett, første kladd, skisse eller skriblerier jeg gjorde på trappen er slik.

Sluttresultatet blir ikke akkurat sånn, men det er min aller første tanke på hvordan jeg ønsker den og en god start ihvertfall. Planlegging is the key!

Ha en strålende onsdag ☀

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

22 kommentarer

Siste innlegg