Min fredag

I dag har jeg planer om å få unna gjøremål ganske tidlig. Planen var å være godt i gang allerede, men det har ikke skjedd. Det er ikke all verdens med ting jeg har på lista mi i dag, men innen ettermiddagen kommer skal jeg være ferdig med alt for da skal helgen inntas. Det første jeg skal gjøre er å få satt på en klesvask, så skal jeg få inn helgelukta som består av vaskemidler. Pluss dette duftlyset, altså det lukter så godt og jeg har kjøpt det på coop extra. Er du kresen på lukten på duftlys, så er dette et lys med frisk god nyvasket lukt.

 

I går kveld la jeg meg 22.30 ish, kan ikke huske sist jeg gjorde det. Jeg er nemlig veldig glad i å sitte oppe på kveldene. Men innimellom må jeg bare nødt, spesielt etter lite søvn dagen før. Så jeg hadde ikke vondt av å koble av tidlig og få en lang natt søvn.

 

Rune har laget kryddersmør i dag for i dag slår vi til med en bakt potet eller 5. Kjekt å ha en i hus som kan mekke slike ting, da slipper man å kjøpe det. Nå skal jeg legge fra meg bloggen i noen timer og få gjort andre ting. Det beste jeg vet er at huset er reint på fredager, så da er det bare å komme igang og etter det kan jeg slappe av resten av helgen. Håper dere har en fin fredag så langt og at dere holder mote oppe i disse lockdown tidene. Vi får øyeblikk her hjemme hvor hele coronaen får høre det, men stort sett så går det bra. Nyt dagen.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg