Min lille champion…

Jeg tør ikke gå tur med Sheriff før de har funnet ut årsaken til alle de syke og døde hundene de siste dagene. Jeg er skikkelig redd for at han skal bli smittet av noe han sleiker på e.l. Så nå har han en egen lufte rute i hagen, og det er kun der han får lov å gå. Heldigvis har vi ganske stor hage så han får luftet seg skikkelig.

Jeg er ikke hysterisk, men bedre å være på den sikre siden enn så lenge. For det er jo helt tragisk det som skjer rundt om på Østlandet med våre trofaste 4 beinte venner. Sheriff er egentlig bare glad for å slippe å gå så langt, for han er en frysepinne, og trives aller best inne under noen pledd eller ihvertfall ved varmen hehe.Lille krabaten er snart 12 år og jeg vil gjerne ha han så lenge det er mulig, så da tenker jeg at det er bedre å være føre var. Jeg kan ikke skjønne hva det er som gjør at disse hundene har blitt så syke.. stakkar dyr ❤

Ta vare på deres dyr og tvi tvi for at denne sykdommen blir borte!
signature-fonts

 

 

4 kommentarer
    1. For å si det sånn lene, våres chihuahua får heller ikke gå lenger en sin inngjærda plass i hagen. Hu skal på ingen måte bli smitta av dette. Lever på maten hun har gjort hele tiden kjøpt for en stund siden før denne sykdommen kom for å være sikker.

      Må passe på de små firbente

      1. Ja det er bedre å være på den sikre siden enn så lenge…luft og “tur” blir det på en måte ute likevel.. ikke f om denne sykdommen skal få tak i våre skjønne vofser… ❤ nå får det være nok, ingen flere trenger å miste hundene sine nå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg