Min Mamma.. min helt…

Kjære Mamma, min trofaste venn og støtte. I dag fyller du 72 år, og det skulle man ikke tro. Du er en utrolig dame som jeg setter så høyt, en fantastisk støttespiller og en jeg alltid kan lene meg til. Jeg tenker ofte på hvor mye du har fått til i livet, hvor flink du har vært opp igjennom alle år med hus og 2 døtre, all ære til deg for det.

Du er ei fin dame, med et hjerte av gull. Gratulerer så mye med dagen din i dag Mamma’n min“Du tar det alltid rolig og pent,
selv om jeg ringer både tidlig og sent,
uansett hva jeg måtte lure på,
har du alltid et vettugt svar jeg kan få.

Hvorfor du ikke til tider blir lei,
skjønner absolutt ikke jeg,
men uansett vil jeg at du skal se,
at dine råd hjelper meg avsted”

Ønsker deg en fantastisk dag, håper du legger deg i kveld med et smil om munnen. Glad i deg, mamma.❤

-Lene- 🌷

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg